Tillbaka i London

Efter en långsam och arbetsam vinter, är jag på plats i London. Det är webb-konferens och jag passar på att ta några dagar ledigt i storstan med Susanne samtidigt. På torsdag skall vi göra stan, och det betyder ett standardbesök till St James Street. 🙂

Just nu sitter jag på lokala restaurangen, The Jugged Hare och äter. Det är fullsatt och skränet samt slamret från köket döljer regnet på utsidan. Chefskocken skäller på de unga killarna i köket a’la Gordon Ramsey-style och den blonda, pojkaktiga servitören flirtar med tjejerna som sitter bredvid mig vid bardisken. Kan verkligen rekommendera deras lamm med mos!

20130514-232445.jpg

Förutom att titta på alla människor runtomkring mig, så läser jag om diverse nyheter som Hunter & Frankau har tagit in och som jag skall titta på senare i veckan. Sedan har ju butikerna på St James också ett bra urval av lagrade cigarrer också.

/Peter

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Upp ↑